Tak, ale w tym przypadku potrzebna jest pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego. Dolna granica wieku klubowicza to 16 lat.
Nie, zapis do klubu odbywa się przez formularz na stronie internetowej www.organicfitness.pl. Podczas pierwszej wizyty w klubie zapraszamy do recepcji po odbiór karty członkowskiej.
Wypowiedzenie należy złożyć osobiście w recepcji klubu lub poprzez wysłanie skanu formularza wypowiedzenia na skrzynkę mailową klubu.
Okres wypowiedzenia to jeden miesiąc.
Zapraszamy użytkowników systemów: Multisport, Fit Profit, OKSystem (Medicover Sport) oraz PZU Sport.
Zapis na zajęcia odbywa się przez Profil Klubowicza na stronie internetowej www.organicfitness.pl lub przez aplikację efitness.
Zapisy na zajęcia rozpoczynają się 7 dni przed zajęciami.
Wypisanie z zajęć grupowych możliwe jest do 3 godzin przed ich rozpoczęciem poprzez profil klubowicza na stronie internetowej www.organicfitness.pl lub przez aplikację efitness. Trzykrotne niestawienie się na zajęciach w ciągu 30 dni skutkuje blokadą zapisów na zajęcia na jeden miesiąc.
Tak, przed rozpoczęciem treningu należy zgłosić się do recepcji żeton. Nie może to nastąpić później niż 5 minut przed rozpoczęciem zajęć.
Nie ma ograniczeń. Możesz pojawiać się u nas codziennie.
Duplikat karty klubowicza otrzymasz w naszej recepcji. Koszt duplikatu to 20 zł brutto.
Oczywiście. W naszym klubie dostępni są trenerzy, którzy są zawsze do Twojej dyspozycji. Dodatkowo zapraszamy do kontaktu z recepcją w celu umówienia treningu wprowadzającego.
Wszystkie nasze kluby otwarte są od 6:00 do 23:00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy od 8:00 do 20:00.
Najważniejszą rzeczą jest dowód osobisty. Pamiętaj także o butach sportowych na zmianę i własnym ręczniku.
Tak, oczywiście. Zapraszamy na naszą stronę www.organicfitness.pl w celu wypełnienia formularza Test Day. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy datę wizyty.
W każdym naszym klubie znajduje się kilkanaście stanowisk do higienicznej dezynfekcji rąk, a także stoiska z ręcznikami papierowymi i płynami do dezynfekcji sprzętu.
Tak, koszt zamrożenia do 19.90 zł miesięcznie. Zamrożenie nie może być krótsze niż jeden miesiąc.
Tak, jeżeli jesteś posiadaczem karnetu z opcją Multiclub.
W naszej sieci nie ma możliwości przeniesienia karnetu na inną osobę.
Tak, klubowicze zobowiązani się do posiadania własnej kłódki.
Nie, z szafek w szatniach można korzystać wyłącznie w trakcie treningu. Nie ma możliwości pozostawiania rzeczy.
Jeżeli nie możesz korzystać z naszych usług z powodów zdrowotnych skontaktuj się z recepcją Twojego klubu – zawiesimy Twój karnet bezpłatnie.
W przypadku pojawienia się problemów z logowaniem bądź rejestracją zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z wybranym klubem - pomożemy Ci! Dane kontaktowe do wybranej lokalizacji znajdziesz tutaj: https://old.organicfitness.pl/nasze-kluby/
Blokada zapisów na zajęcia znika po 3 tygodniach. Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest wypisanie się z zajęć, jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł w nich uczestniczyć. Można to zrobić do 3 godzin przed rozpoczęciem zajęć.
Jeśli masz problem z rejestracją karty płatniczej skontaktuj się z recepcją swojego klubu - wspólnie przejdziemy przez cały proces. Może się okazać, że będziesz musiał skontaktować się ze swoim bankiem w celu zmiany ustawień na koncie bankowym.
Wystarczy, że bezpłatnie zarejestrujesz kartę w strefie zakupowej. Aby w nią wejść wystarczy, że klikniesz w poniższy link i wybierzesz interesujący Cię klub. https://old.organicfitness.pl/kup-teraz/
To proste! Porozmawiaj z nami w klubie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo - razem ustalimy termin Twojego spotkania z trenerem. Dane kontaktowe do swojego klubu znajdziesz tutaj: https://old.organicfitness.pl/nasze-kluby/.
Super, pomożemy Ci w tym! W każdym naszym klubie możesz skorzystać z pomocy specjalisty – zgłoś się w recepcji wybranego klubu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo drogą e-mail w celu poznania i ustalenia szczegółów. Dane kontaktowe do swojego klubu znajdziesz tutaj: https://old.organicfitness.pl/nasze-kluby/
Tak, wszyscy Klubowicze mają dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Zgłoś się do recepcji swojego klubu, by otrzymać hasło.
Tylko teraz dla nowych klientów: 50% taniej i pakiet napojów (woda i izotoniki) przez pierwszy pełny miesiąc. Dodatkowo autorski program wprowadzający Dobry Start. Promocja dotyczy także użytkowników kart partnera, którzy dołączając do nas mogą cieszyć się pełnym miesiącem Karnetu Nawodnienie i profesjonalnym wprowadzeniem.